You won't believe it's true when I tell you 'bout my feelings

Igår kväll var jag så oooerhört trött. Helt sjukt! Haha!
Somnade NÄSTAN i bussen på väg till ett möte, tjoho liksom.
Imorse var jag fortfarande lika trött, men nu på em känner jag mig betydligt piggare! :)
Jobbar i samma familj med söta tjejen idag också :)
Vi har hunnit med att vara i parken, där jag förövrigt träffade två nya svenska aupairer (jag känner mig som värsta gamlingen som återvänder och frågar "Är ni nya aupairer?" Haha!!), vi har målat, lekt, spelat monopol och nu gör hon lite läxa. Jag ska plocka fram lite spel och pussel tills hon är klar med läxan. Blir nog en sväng i trädgården och kasta lite boll också!

På em ska jag hänga med Joss, vi ska skriva in hos GPn(doktorn) och sen får vi se. En powerwalk vore ju på sin plats kanske! :)

Här får ni en bild på en tjej som var Londons tröttaste igår. Haha!
Tur att Bingo underhåller!
Nu ska jag kolla till hur det går med matteläxan, hon är 5 år men suuuuper smart!
Pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0