700

Firar alltså 700 dagar i London idag.
Helt sjukt. Om EXAKT en månad från idag så här det 2 år sedan jag flyttade till London.

Vart tar tiden vägen?
Hur som helst så ligger jag i sängen nu och väntar på att man thaimat ska komma någon jävla gång.
Det är nån cykeltävling i London idag så alla vägar är typ avstängda. Restaurangen ringde för en timme sen och sa att de skulle bli en halvtimme sena. Vilket betyder att de skulle ha varit här för typ en kvart sen, jag är hungrig.
Dessutom så hör jag inte riktigt om mågon knackar på dörren från mitt rum och jag har världens VÄRSTA träningsvärk i mina ben efter gårdagens + dagens benträning. Det tar mig mer än dubbelt så lång tid och så sjukt med smärta att ta sig ner för trappen. Så jag står i trappen nu och väntar på att de ska komma. Haha.
Den här smärtan är inte ens nice träningsvärk, den är bara jävligt smärtsam och olidlig.
Som tur är så jobbar jag varken imorgon eller på tisdag så jag kanske hinner springa eller vila bort den ;)

Har försökt klura på någon film som jag kan kolla på nu ikväll men har ingen aning.
Har kollat på alla Irene Huss filmer, alla Beck, alla Wallander(både de svenska och engelska), alla Johan Falk och nu är det slut på idéer. Jag älskar polisfilmer!
Men jag hittar nog på något, bara maaaaten kommer snart. Vart håller de hus? Sämsta servicen någonsin.
Sist jag beställde så var de ändå rätt så snabba med tanke på att restaurangen ligger en bit bort..
Skynda skynda!

Tänkte försöka ta mig ner för trappen nu iallafall, bara det är ju ett projekt för sig.... OCH NU KNACKAR DET!

See you later
xoxo

(Skrivet söndag 4 augusti)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0