5 år och 15 dagar

Min fina blogg har alltså varit med väldigt länge nu..
 
Genom de många och tunga åren som tonåring, de jobbiga och roliga som hände.
Jag har skrivit om knäoperationer, käkoperation, pojkvänner, kärlek, tårar, känslor, handboll, vänner, familj, lycka, hat, skola, jobb och mat.
 
Jag har varit väldigt passiv många gånger och inte orkat, lite som det är nu.
Livet passerar så snabbt endå så jag vill inte spendera min dyrbara tid på att berätta varje detalj av mitt liv.
Detaljer av varje guldkorn som jag upplever varje dag. Som jag har skapat.
För det är precis vad det är, mitt liv som jag alldeles själv har skapat och byggt upp för mig.
 
Jag är lite sentimental idag.
Vi blir färre och färre i huset och jag känner verkligen hur alla i det här huset alltid har ställt upp på mig till 110%. Som en enda stor familj. Jag är så glad att jag hamnade precis här, här med min fina aussiefamilj.
Jag är så glad att jag tog chansen att vara en del av något, tillsammans med alla aussies.
Fan va stolt jag är och förbannat glad! Ni kommer alltid vara en del av mig, en del av mitt liv och en oerhört stor del av min underbara tid i London. I love you guys!
 

Jag vet att det finns människor där hemma som sitter och muttrar över att jag är här.
Att jag "bara reser och festar" istället för att plugga.
But do you know what? Ni som sitter där hemma och muttrar. Ni har inte provat det här, ni har inte ens försökt. Ni vet ingenting annat än den där tråkiga trygghetszonen. Och fuck den! Jag vill inte ha den, jag vill ha fart och äventyr.
För vem fan vill sitta där med kids när man är 25 och ångra att man inte tog chansen att göra allt det där galna, träffa alla de där galna människorna. Eller ännu värre än det, att inte ens veta att allt det där roliga FAKTISKT finns där ute och väntar på dig att bara ta steget.
 
Jag har tagit steget och jag har nog aldrig varit så stolt över något i mitt liv.
Men jag är redo för något nytt nu, och det är INTE Sandviken.
Mitt nästa steg är ett nytt land, med fina människor. Åh tanken är så lockande! Och det ska bli verklighet, I just need some time and money first.
 
En av mina fina housemates flyttar ut imorgon och han kom precis in till mitt rum för att prata lite nu.
Så jag avslutar här. Jag kommer antagligen att gråta massor ikväll igen nu, hela min lördagkväll bestod av tårar.
Imorgon flyttar Joel, dock bara till Skottland så jag planerar redan en resa :)
 
Ha det fint och varsågod kära läsare som gnällt på en tom blogg.
This is just for you, and remember I love you all.
 
xxxx
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0