Inlägg från som skulle ha lagts upp för 2 veckor sedan, haha. Ledsen för det. Det fastnade halvväg.

God morgon!
Jag sitter alltså på bussen och håller på fryser ihjäl.
Hur klarar engelsmännen av den här kylan? Att de dessutom går i ballerinaskor, super tunn vårjacka och inga handskar gör mig inte klokare.
Brrrrr! Jag har dunjacka, skinnhandskar(inte det varmaste, I know) och vinterskor. Jag fryser iallafall!
Men köpte en kaffe utanför tågstationen så den har iallafall räddat mig halvvägs hem från jobbet.
Jag är kalas trött och kan inte sluta tänka på att jag har sovmorgon imorgon. HUR SKÖNT?

Sen lugn helg! :)
Nu ska jag hem och fixa lite. Har massa planer i huvudet som jag hemskt gärna skulle vilja göra någonting av och planering ska ju vara något bra det ;)

Ha en bra allihopa!
Talk to u soon, xxxx

PS, Det här inlägget är ca 2 veckor gammalt. Ledsen för det, ett sprillans nytt kommer upp inom kort.
DS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0