One night at Heaven and the world's your oyster

Om jag älskar lördagar?
Ja mer än allt annat.
Speciellt idag. Den är bara så.. Harmonisk?
 
Mark gick precis till jobbet, lite bakfull efter hans festande med kollegorna igår.
Han ska bara veta hur galen kvällen kommer att bli, hihi.
Joel gick precis ut han också. Han ska fira.... Undrar om det var Nya Zeelands nationaldag tror jag. Tyckte att det var någon som pratade om det förra helgen när vi firade Australia Day. Varför inte fira så många dagar man kan, och börja runt 9-10 på morgonen? ;)
Jeremy väckte mig när han gick till jobbet imorse med att smälla igen ytterdörren så där mysigt hårt.
Konstigt nog så känner jag mig utvilad iallafall. Efter bara 6 timmars sömn.
Kat sover fortfarande.
Thomo ramlade precis innanför dörren efter sin resa i Schweiz, som alla förövrigt blandar ihop med mitt fina Sverige. Fy på dom!
Shelley har jag inte sett röken av idag och Daniel sover nog också.
 

Så morgonen är lugn so far.
Solen skiiiiner ute. Så glad jag blir!
Men jag gick precis ut på baksidan i vår "trädgård" och jäklar vad kallt det är.
Men jag måste liksom ta och bestämma mig för om jag ska åka till Stratford idag eller inte. Jag kommer förövrigt att virra bort mig eftersom att jag har typ noll lokalsinne i den här staden.
 
Ikväll ska hela huset ut på gayklubb. Kommer att bli epic!
Mark fyllde 23 igår och han bestämmer.
Heaven it is!
Och så här beskrev Olle(killen som tidigare har bloggat för LondonSvenskar)nattklubben Heaven -
One night at Heaven and the world's your oyster!
 
Håller tummarna, det måste bli bra.
Nu är det dags för mig att göra mig i ordning, JAG VILL åka till Stratford.
 
Ha en fin dag allihopa!
Big love♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0