Försöker drömma mig bort till allt det vackra, medans jag kämpar i det vanliga

Jag försöker jobba så mycket jag kan nu. Tar på mig barnvaktskvällar. Sparar pengar som aldrig förr, älskar det.
Men försöker vara ledig lite också. Det behöver man, även om jag struntar lite i det nu.
Jag har precis lagt J eftersom att det är bedtime och nu väntar jag bara på att han ska somna, sen är det hemgång för min del. Ska bli så skönt att komma hem och bara äta lite och ta det lugnt. Världens bästa dubbelsäng är vad jag har :) Välbehövligt, när det varit kvällar som denna. Speciellt när klockan ringer 05.45 imorgon bitti. Hatar det..

Ladda batterierna för morgondagen, då jag åtminstone slutar 7pm. Sen är det full rulle igen. Men pengar kan uppfylla vissa drömmar, bara att kämpa på!!

Nu ska jag kolla till J och hoppas att han sover.
Imorgon väntar en dag som innebär full rulle för både mig och barnen.
Ha en fin kväll!!
Xoxox



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0