Happy New Year!

2012 har varit en av de bästa åren hittills i mitt liv.
Det började inte tipptopp men sista halvåret har verkligen varit fantastiskt!
Det blir vad man gör det till.

Nyårsaftonen började med att vi sov lääänge, jag och tjejerna. Bara låg och pratade och hade det så otroligt mysigt. Ni är bäst!

Josse började med maten och jag och Reb gjorde oss i ordning.
Middagen var helt fantastiskt, tack Josse, Anne och Pelle! :)
Det bjöds på trerätters :)
Förrätt: Avocadosoppa
Varmrätt: Oxfilé med hasselbackspotatis, sås och oerhört god sallad med fetaost.
Efterrätt: Josses hemgjorda pepparmintglass och citronsorbe. Gjord i hennes nya glassmaskin! Smaskens :)
Fick tyvärr inga bilder på maten..

Vi satt kvar med Josses föräldrar och pratade efter middagen och tog oss inte in till stan förrän kl 23.
Vi firade tolvslaget på en balkong bakom Skrapan tillsammans med Simon, Victor, John och Ola. Riktigt bra nyår! :)
Rundade av natten på BMB och dansade in det nya året.

Nu ligger jag hemma i Sandviken i lillasysters säng. Sista kvällen och natten i Viken innan London och vardagen kallar igen. Och nog allt längtar jag hem till mina fina housemates!

Dagarna tillsammans med mina tjejer har varit fantastiskt bra och mysiga. Nyåret får 10 av 10 möjliga och det var så kul att vara med tjejerna igen! Guld!

Nu ska jag krypa ner under täcket och vänta på att lillasyster kommer hem igen efter att ha sprungit och mött Henke.
Imorgon kallar London och jag är mer än redo för att ta mig an 2013s nya äventyr! Bring it on!

Lots of love!!
Xoxoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0