Lunch

Idag när jag kom hem från affären så kastade jag bara ihop lite mat.

Det blev Eggfried noodles med kyckling.
Recept(2 personer):
• 3 morötter, skurna
• Broccoli, färsk eller frusen
• Vattenkastanjer på burk
• Kycklingfilé, 1-2 filéer
• 1 vitlöksklyfta, pressad/hackad
• 2 msk extra virgin olivolja
• 1 msk chiliolja
• Cashewnötter
• Kokta nudlar, jag använde mig av snabbnudlar, men gissar på att det funkar lika bra med andra nudlar också.
• Svartpeppar och salt.
• Soya

Sen slängde jag bara ihop allting allt eftersom i en wokpanna, avslutade med nudlarna, soyan och cashewnötterna. Riktigt mumsigt!
Nu ska jag sova.
Mycket att göra imorgon!
Godnatt.
Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0