Don't ever give up on your dreams

Sommar är äntligen här i mitt fin alldeles fantastiska London.
Jag är helt salig av lycka och försöker lapa sol varenda lediga minut, samtidigt som jag härjar runt med hudkrämer och smörjer in mig för att få behålla den lilla lilla färg jag fått.
Vem är du och vad har du gjort med min Rebecca? Haha.
Jaja.

Haft en fin nationaldag så nu ligger Tova här bredvid och snarkar som vanligt. Jag ska försöka få lite sömn nu innan min fullspäckade morgondag.
På lördag är jag och Tova bjuden på party för mina värdföräldrar, so excited. Problemet är bara att jag inte hittat någon passande klänning än. PANIK! Letar vidare :)

Godnatt!
XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0