When a man is tired of London, he is tired of life

Bloggandet känns lite som en slags övergångsfas nu. Vem orkar blogg när man kan terra instagram/facebook/twitter och allt möjligt.
En bild säger ju mer än tusen ord, right?
 
Hur som helst.
London är bäst. Jag hyser så mycket kärlek för denna stad att det faktiskt knappt är sant, världens bästa ställe liksom!
Idag har jag spelat handboll!! Med ett jätte skönt lag i Fulham, ganska nystartat så det är en skön blandning mellan nybörjare och oldies haha :)
Mitt knä höll perfekt och jäklar va kul det var!
Slängde mig och hoppade och bara hade jävligt roligt.
Nu inser jag hur mycket jag har saknat den fina fantastiska sporten, den var ju hela mitt liv när jag var var i tonåren.
Nu är jag tillbaka och kör så länge knä håller och jag är taggad :)
Är redan en beachhandbollscup inbokad i Augusti. Tackar! haha ;)
 
Hur som helst så ska jag slänga på mig klänningen och möta upp Dominic som kommer med tåget och så ska vi åka in till stan och träffa lite mates.
Sommaren kommer garanterat att bli fantastisk här!
 
Har bestämt mig för att stanna i London i höst också, hur bra?
Kärlek!
 
Ha en fin kväll!
XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0