All these little things

Sprudlande glad av konstig lycka.
Thomo, en av killarna här i huset frågade mig tidigare ikväll varför jag är så fruktansvärt glad och pratar hela tiden.
Och jag har inget svar, men för första gången på två månader så känns det som om att jag är HEMMA.
Jag har precis flyttat upp till Kat, så jag är tillbaka på "dela rum-stadiet" och jag trivs redan med det efter bara en dag.
 
Så inatt är första dagen, åh va mysigt!
Vi har det så fint och mysigt. Min fina Kat.
 
En av mina nya vänner Rebeccaa har varit i knipa lite nu i två dagar för att hennes hotell började brinna.
Helt galet! Som tur var så var Rebeccaa på lunch med mig när detta hände, och ååh vad jag är glad för det!
Nu har hon äntligen hittat en ordentlig bostad och jag välkomnar henne till det riktiga livet i London! Hon kommer att ha så jäkla mycket kul här! Och jag är glad att jag träffat henne!♥
 
Nu är det bedtime för länge sen, men jag är så glaaaad över allting!
Mitt liv är fint och det är bara för att jag har så fina människor runt omkring mig.
 
Nya killar som flyttade in idag, ska bli intressant och se hur de är.
Imorgon är det fredag och jag har längtat så..
 
Until next time my friends..
Xxxx
 
 
Me and Joel in the first snow


Kommentarer
Lillsis

All these little things, 1D <3

Svar: Jag kan erkänna. Jag har blivit totalt besatt av Bieber och 1D, lyssnar inte på något annat! Haha HELT BESATT! Ps. Kollar flyg nu.. lalalala
Rebecca

2013-03-01 @ 10:11:56
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0