Edinburgh, whiskey, Joel and kilts

Me and Joel in the first snow in London. I like this pic, lol.
 
God kväll peps!
 
Jag ligger i sängen och bara ler som en galning.
Jag har precis bokat biljetter till Skottland! Hur sjukt kul?
Jag ska åka och hälsa på Joel som flyttade upp dit för ca 3 veckor sedan.
Många planer inför resan :) Jag är ledig i påskhelgen så jag passar på att åka då.
28 mars - 1 april :) Ska bli så spännande att få åka till Edinburgh och se vart allting började i historien om Harry Potter. Jag är ju helt besatt av honom, typ. Haha.
 
Övertaggad!
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få lite sömn.
Pratade nyss med Joel och planerade och brainstormade lite idéer.
Jag är så sugen på att bara strosa omkring i staden och kolla på saker och dricka whiskey.
Kommer att bli en fab helg, jag bara känner det på mig.
 
Ha ett helt fantastiskt veckoslut, så hör vi snart igen.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0