Every day is a day to remember

Jag och Jamie kollar på film. Ganska tråkig film som jag glömt namnet på.
Så här är jag och bloggar ist.

Han vaknade för bara en halvtimme sen, så han har precis ätit frukost och jag ska göra lite sysslor.
På em kommer städerskan så tänker bara göra lite småplock.
Jag och Jamie fick lite saker att göra idag av hans mamma. Ärenden, shopping osv :) Ganska skönt att ha några planer nu när Mr. J är påskledig från skolan och gärna skulle spendera dagen inomhus ;)
Inte det lättaste att få med honom ut. Haha.

Igår var vi till parken för lite frisk luft, de flesta av Jamies kompisar har inte slutat skolan än så är svårt med playdates atm.
Jamie går ju på privatskola så han är ledig i lite mer än 3 veckor, lyx!!
Men han har läxor att göra ;)
Hur som helst så har ni två bilder nedan från parken igår, det var svinkallt så vi gick till cafét för kaffe och varm choklad.
Myyyyys!

Igår innan jag slutade så kom pappan hem med massa vin och frågade vilket jag gillade mest.
Så gav han mig två flaskor vin, dock tog jag bara med mig en hem :)
Hade så mycket att släpa, haha.
Han är så snäll! Den här familjen är fantastisk :)
Ikväll ska jag dricka vin och packa det sista innan min lilla weekend imorgon.
Buss(jag är galen jag vet) till Skottland, tar ca 9 timmar. Sen tåg hem på måndag :)
Ska bli så skönt att komma iväg och bara ta det luuugnt! :)

Nu ska jag förbereda föräldrarnas middag, sen är det dags att få fart i J så vi kan ut och göra ärenden innan en sen lunch.

God morgon förresten.
Hoppas att ni får en fantastisk dag.
Xxx

Något jag saknar mer än någonsin just nu är kvalitéts tid med min familj.
Saknar dem!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0