I will be happy as long as I'm walking my own way

Dagarna rullar på, precis som jag skrev igår.
Jag sitter i bilkö påväg till jobbet nu.
Sista dagen innan jag går på påskledighet :)
Imorgon tar jag mitt pick och pack och åker till Skottland. Jag ska spana in Edinburgh och träffa(och bo hos)Joel. Spännande!

Om 36 dagar så kommer äntligen mina fina systrar. Åh som jag längtar!
Jag vill bara snacka massa skit, dricka vin, äta middag på Fridas favvorestaurang, mysa, ha en galen partykväll och bara gå omkring I världens bästa stad tillsammans. Bästa ni!
Det kommer att bli bäst, vi tillsammans.

Nu är jag snart framme vid jobbet, so see u later.
Xxx

Ps. Kan inte sluta skratta åt den där bilden. Hahahahaha!



Kommentarer
Lillsyyyyys F

ÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag längtar!!!!!!!!! <3

2013-03-28 @ 18:47:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0