När solen skiner och du vet att våren är här

Godmorgon!
Solen har äntligen letat sig hit till London och jag sitter och kollar lite resor.
Alla mina aussies här hemma reser hela tiden, vilket är förståeligt när de bara har ett visa för Europa på 2 år.
Men jag har blivit jätte sugen på att resa nu jag också.
Just nu spanar jag på Edinburgh och Paris. Men vi får se!
 
Igår bokade jag presenter till mina älskade systrar, deras 18 år present.
Världens bästa storasyster gav dem en weekend-resa hit till London.
2-6 maj kommer mina älskade småttingar hit och ska mysa(Läs: festa) med mig.
Jag längtar så jag dör!
 
Min dag idag består av en sväng till mataffären, storhandling behövs tror jag.
Planera lite av veckans middagar och sen ska jag bara ta det lugnt. Eftersom att solen skiner så är jag övertaggad på att gå ut, men jag har dragit på mig världens jobbigaste hosta. Blä. Är alltid sjuk här i London.
 
Dags för lite frukost, sen ska det skrivas en handlingslista innan jag ska kila ut på en promenix till mataffären.
 
Ha en fantastisk dag!
Puss
 
Me and Kat on the plane to Sweden in February


Kommentarer
Frida

Jag vill följa med till Paris!!!

2013-03-03 @ 18:07:29
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0