The latest from my Instagram

Gårdagen var heeeelt amazing här i London! +15 grader och skinande sol :)

Jag har börjat min vecka med att försöka vara nyttig. So far så går det bra, skriver upp allt jag äter i en dagbok bara så att min PT ska kunna hjälpa mig att sätta ihop något slags schema som jag kan gå efter. Hoppas på att det blir bra!
Powerwalk imorse, så jäkla skönt. Kände knappt av knät som annars brukar krångla. Men däremot så börjar jag känna av benhinnorna lite nu, inget att leka med för det gör så förbannat ont. Hoppas på att det inte håller i sig :)

Jag sitter på Riverside nu och väntar på att Jamie ska äta sin middag efter tennisen :)
Sen ska vi iväg på kalas, Christian fyller 11 :)
Blir kryddig köttfärssås och grönsaker till middag sen.

Ha en fin kväll allihopa!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0