Today I'm wearing converse

Okej, jag skrev ett långt inlägg till en idiot som kommenterade massa patetiskt skit här i min blogg.
Insåg sen att jag kunde inte bry mig mindre. Jag vet mer om dig än du tror och det var inte så svårt att spåra din IP-adress. Vill du mig något så kan du sluta kommentera anonymt och höra av dig på ett seriöst och moget sätt istället. Now you know!
 
 
För att rulla över på något annat, så har jag sovit hos familjen inatt.
Blev en löprunda på kvällen, 20 min utan smärta i mitt knä! När tusan hände det senast?
GLAD TJEJ! Sov förövrigt som en prinsessa där uppe på min egna lilla våning, haha♥
Världens bästa och finaste familj! Och gulligaste Jamie kom upp och knackade på dörren och sa: Rebecca, I just wanna say good night. I'll see you tomorrow, right?
Gullunge!

Nu sitter jag hemma i soffan och bara njuter av lugnet.
Grabbarna sover efter en vild natt, och Kat sover alltid länge. Haha.
Shelley kommer hem idag iallafall :)
Och jag slutar förhoppningsvis tidigt ikväll, får se vad jag ska hitta på då.
 
Nu ska jag fixa lite frukost och kolla på Efterlyst.
Ikväll spelar SAIK sin 3:e semi mot VILLA, KÄMPA POJKAR!
Kanske kollar på den :)
 
Ha en fin dag everyone!
Puss
 
 
Today I'm wearing converse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0