Lev här och nu, idag - Imorgon kan det vara försent



Igår
drog jag, mammi och little sis in till Köpis för att shoppa lite på IKEA, jag älskar placet! (träffade även låtsas syster Lina o hennes mormor och sen träffade jag även Yttis, & det var fan inte igår :))
Blev 2 hyllplan, nya sängben till min säng (vill kunna få under några lådor med saker under sängen..), kaktusar (älskar dom!), två krukor och en sopkorg (ser ut som en amerikansk soptunna). Kan vara så att det var något mer, som jag har glömt! haha :) Har satt upp mina väggord på väggen ovanför sängen nu också - köpte dom förra året. Haha!
Står iallafall "Kärlek" och "Fånga dagen", jag skulle vilja ha fler mer personliga sådana också.
Några tips på vart man kan köpa det?

Kläderna vi beställt från Haléns (kläderna från det här inlägget) hade kommit igår också, gilla!
Så det har vi också hämtat ut, finfint!

Vet ni vad som händer idag då?
TRÄNINGSMATCH!
Jag ska vara bänkvärmare och straffskytt - eftersom jag inte ens får spela handboll än med mitt knä!
Handbollen är det bästa som finns!


Eftersom jag börjar 12.40 idag så hinner jag gör en massa idag innan plugget :)
Nu ska jag gå och byta sängkläder, och byta ben på sängen.
Wish me luck!
Jag kommer säkert få hela sängen över mig, hjäääälp!

Ha en grym dag, för det tänker jag ha!
Pusspuss


Kommentarer
Johanna

Jag har en kompis som pysslar en del med väggdekorer.. In på hennes blogg o kolla, o så kan du ju alltid höra med henne om du har önskemål. :) http://vaggorddesign.devote.se/

2010-09-28 @ 13:16:40
URL: http://soetmongo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0